FAQ

Moja objednávka bola odmietnutá – musím zadať novú objednávku?
Ak bude vaša objednávka odmietnutá, náš tím zákazníckych služieb vám rád pomôže.

Ako zmeniť objednávku?
Vaša objednávka môže byť zmenená, kým váš balík nebude odoslaný. Ak chcete objednávku zmeniť, kontaktujte náš tím služieb zákazníkom.

Môžete mi poslať viac obrázkov požadovaného modelu?
Iste, môžete poslať odkaz alebo celý názov produktov zákazníckemu servisu a požiadať o ďalšie obrázky.

Môžem platiť kartou VISA/Mastercard?
Odporúčame ľuďom, aby používali bitcoiny a Western Union, avšak platobné karty Paypal/Visa/MasterCards spracovávame len obmedzený čas. Ak ste túto možnosť nenašli, vráťte sa inokedy a kontaktujte zákaznícky servis.

Je váš web bezpečný?
Po objednávke vám poskytneme sledovacie číslo, zásielku môžete sledovať celú cestu. Takže sa o to nemusíte báť. Taktiež všetky vaše osobné informácie, ktoré ste použili na našej stránke, sú dôverné.

Kde nájdem informácie o objednávke, ktorú som zadal?
Váš e-mail s potvrdením objednávky obsahuje podrobnosti o vašej objednávke vrátane čísla objednávky. Získate tiež sledovacie číslo, z ktorého môžete sledovať svoju objednávku.

Ako dlho trvá doručenie balíka?
Po zadaní objednávky ju spracujeme a expedujeme do 72 hodín.Logistika je zvyčajne 7-10 dní.Spolu 10-13 dní.

Čo mám robiť, ak je platba kreditnou kartou nesprávna?
Ak sa pri použití kreditnej karty na platbu vyskytne chyba, môžete sa vrátiť a zadať objednávku znova a potom zrušiť objednávku, ktorá nebola úspešne zaplatená. Môžete kontaktovať spoločnosť, ktorá vydala vašu kreditnú kartu, a potvrdiť, že vaša kreditná karta je v poriadku Ak ste to veľakrát neskúšali, kontaktujte nás so žiadosťou o pomoc.